Blog Introduction

This blog is the story of how my husband and I faced the illness and death of two of our children. Each blog post is essentially a chapter in the story, so in order to truly understand it, a reader is going to benefit by starting at the beginning. I hope you find our story touching, and in some way find comfort and hope through it as you face your own storms in life.

Tuesday, February 14, 2012

POČETAK



Ovo je moje prvo iskustvo u blogu.Uvek sam želela danapišem knjigu,ali nikako nisam mogla da nadjem ključ odakle da počnem.Posle sugerisanja mojih prijatelja- ovo je moja početna tačka za ispunjenje dugo –čuvanog sna.
Neki od vas se možda pitaju odakle mi ovakav naslov bloga :Život kroz pogled u ogledalu
. Tokom jedne životne epizode kroz koju smo moj muž i ja prošli,a koja je ličila na oluju,jednostavno mi je došla ta ideja.Posle toga ona se učvrstila i počela sam da shvatam višu dimenziju u tome.
Kao što je Alisa iskusila život u Zemlji čuda,moj život je imao mnogo neočekivanih obrta.
Bilo je vrlo radosnih trenutaka, kao i mnogo onih dogadjaja koji su su deo života koji sam za sebe zamislila.
Ali bilo je mnogo neočekivanih,neželjenih dogadjaja, koji su utkani u moj život,a li da sam mogla da biram ne bih ih odabrala.
Ali ponovo stiže drugo značenje Pogleda u Ogledalo .Ogledalo obično uvećava stvari tako da mogu da se ispitaju.U životu mi imamo mogućnost da ispitamo stvari koje su iza nas,dogadjaje koje smo iskusili.Možemo da odemo unazad i da potražimo njihovo značenje. Zašto su se te stvari dogodile,kako je to na mene uticalo? Ja sam imala tu privilegiju.
.
neki od mojih blogova su o tim iskustvima, neki će možda biti sasvim drugačiji.Neću postavljati sebi granice,prepustiću se svojoj kreativnosti.
Nadam se da ćete ceniti ono što ću predstaviti, ako imate komentare,napišite ih jasno, kao i konstruktivne kritike.Ovo su moja životna iskustva,moje misli, razmišljanja i verovanja.Ako vam se nedopadaju ili se ne slažete sa njima, to je u redu.Ne govorim vam da morate da se slažete.Samo imam nadu da će moje reči možda pomoći nekom saputniku na ovom putu, koji zovemo život.

No comments:

Post a Comment